Przejdź do treści

Regulamin

§1 Postanowienia ogólne

  1. Serwis internetowy „Zawód Farmaceuty”, działający pod adresem www.ZawodFarmaceuty.pl (dalej: Serwis) jest prowadzony przez: Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” z siedzibą w Warszawie, ul. Żurawia 6/12, lok. 766, 00-503 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000442857, dla której został nadany NIP: 521-364-12-11; numer REGON: 146-433-467, oraz numer BDO: 000460502, zwaną dalej Fundacją.
  2. Przyjmowanie reklamacji realizowane jest przez Zorganizowaną Część Przedsiębiorstwa Fundacji o nazwie Zawód Farmaceuty, adres: ul. Olchowa 52B, 44-144 Żernica, adres e-mail: kontakt@zawodfarmaceuty.pl.
  3. Regulamin określa:
    1. zasady korzystania ze Serwisu;
    2. rodzaje i zakres świadczonych przez Serwis usług drogą elektroniczną;
    3. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartych za pośrednictwem Serwisu;
    4. czas i zasady realizacji usług;
    5. warunki i formy płatności za usługi;
    6. uprawnienia Usługobiorcy do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy;
    7. zasady składania i rozpatrywania reklamacji;
    8. prawa Usługobiorcy (klienta) będącego konsumentem.
  4. Serwis świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej,
    z wykorzystaniem środków komunikowania się na odległość. Umowy o świadczenie usług zawierane przez Usługobiorcę z Serwisem są umowami zawartymi na odległość, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  5. Usługobiorca uprawniony jest i zobowiązany do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
  6. Przeglądanie oferty Serwisu nie wymaga rejestracji. Użytkowanie Serwisu bez rejestracji nie daje dostępu do pełnej funkcjonalności oferowanej przez Serwis. Korzystanie z Serwisu bez rejestracji jest równoznaczne z zawarciem przez Usługobiorcę (klienta) z Serwisem nieodpłatnej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Umowa taka zostaje zawarta na czas przeglądania Serwisu i ulega rozwiązaniu z momentem opuszczenia przez Usługobiorcę strony internetowej Serwisu.
  7. Uzyskanie dostępu do pełnej funkcjonalności Serwisu wymaga zarejestrowania, tj. utworzenia konta w Serwisie poprzez podanie loginu, adresu e-mail oraz hasła oraz otworzenia linku aktywacyjnego wysłanego na podany adres e-mail. Zarejestrowanie konta w Serwisie jest równoznaczne z zawarciem przez Użytkownika (klienta) z Serwisem nieodpłatnej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Umowa taka zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
  8. Użytkownik posiadający pełny dostęp do funkcjonalności Serwisu zgodnie z pkt. 7 powyżej może dobrowolnie uzupełnić dodatkowe dane zawierające między innymi jego imię, nazwisko, nazwę działalności, telefon, adres e-mail oraz inne dane, które uzna za stosowne. Dane te w każdym momencie mogą być zmodyfikowane lub zmienione przez Użytkownika bez jakiegokolwiek ograniczenia funkcjonalności Serwisu.
  9. Korzystanie z Serwisu w zakresie przeglądania ofert jest bezpłatne, a odpłatnością objęte są zamieszczone w nim usługi.
  10. Regulamin jest nieodpłatnie dostępny dla każdego, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtworzenie oraz utrwalenie, pod adresem: ZawodFarmaceuty.pl/regulamin.
  11. Usługobiorca jest zobowiązany do zapoznania się w treścią Regulaminu, Polityki Prywatności i Cookies. Korzystanie z Serwisu jest możliwe wyłącznie po zapoznaniu się oraz akceptacji Regulaminu, Polityki Prywatności i Cookies.
  12. Z usług Serwisu mogą korzystać osoby fizyczne posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, które mają możliwość występowania w Serwisie jako osoba prywatna, osoba prowadząca działalność gospodarczą lub osoba uprawniona do reprezentacji przedsiębiorstwa lub osoby prawnej.

§2 Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu

1. Do przeglądania Serwisu, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji.
2. Do korzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu, w tym między innymi do rejestracji w Serwisie, a także składania zamówień na usługi w nim oferowane, niezbędne jest aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

§3 Rodzaje i zakres świadczonych usług oraz warunki i czas ich realizacji

  1. Serwis umożliwia Użytkownikom odpłatny zakup szkoleń i webinariów w formie stacjonarnej, online lub hybrydowej.
  2. Usługi świadczone online oraz w formie hybrydowej realizowane są za pomocą wskazanej w opisie danej Usługi platformie do wideokonferencji, w tym oprogramowania lub usług podmiotów trzecich wykorzystywanych w Serwisie przez Usługodawcę w celu prawidłowego wykonania tych usług.
  3. Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać uregulowań Serwisu.
  4. Serwis zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia działalności, w tym szczególnie w celach dokonania prac utrzymaniowych, rozwojowych lub modernizacyjnych.
  5. W przypadku, gdy możliwa będzie realizacja tylko części usługi, Serwis może zaproponować Użytkownikowi:
    1. anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Użytkownika, Serwis będzie zwolniony z obowiązku realizacji usługi);
    2. anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa
      w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Użytkownika zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Serwis będzie zwolniony z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie);
    3. realizację świadczenia zastępczego, które zostanie ustalone z Użytkownikiem. Zamówienie na podstawie świadczenia zastępczego, po zatwierdzeniu przez Użytkownika, traktowane będzie jako finalne.
  1. W przypadku braku możliwości realizacji przez Serwis zamówienia Użytkownika z innych przyczyn, Serwis poinformuje o tym Użytkownika poprzez wysłanie informacji na adres email podany podczas rejestracji lub składania zamówienia w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni, licząc od dnia zawarcia umowy.
  2. Jeśli zapłata za przedmiot zamówienia będącego usługą, które nie mogło zostać zrealizowane w całości lub części, została dokonana z góry, Serwis zwróci Użytkownikowi zapłaconą kwotę (lub różnicę) w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od dnia wysłania informacji w tożsamy sposób w jaki została dokonana płatność.
  3. Serwis może zamieścić na stronie internetowej Serwisu, przedstawiającej daną usługę, informację o liczbie dni roboczych tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których nastąpi realizacja zamówionej usługi. Przedmiotowa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili zakończenia realizacji zamówionej usługi, w wybrany przez Użytkownika sposób. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich niezbędnych informacji.
  4. W przypadku nieobecności Usługobiorcy
  5. Serwis obsługuje Usługobiorców na terytorium całego świata.

§4 Ceny usług i koszt dostawy

  1. Ceny zamieszczane przy oferowanych przez Serwis usługach są cenami brutto, to znaczy, że zawierają podatek od towarów i usług (VAT). Ceny podawane są w polskiej walucie – polski złoty (PLN).
  2. Serwis zastrzega sobie prawo zmiany cen, wprowadzania nowych usług do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły umowy świadczenia usług przez Serwis przed dokonaniem ww. zmian, lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania.
  3. Użytkownik zobowiązany jest do uiszczenia pełnej ceny za Usługi oferowane w Serwisie przed ich rozpoczęciem, chyba, że w szczegółowym opisie danej Usługi określone są inne terminy i zasady płatności.
  4. Dostawa zostanie zrealizowana przez Serwis w formie treści elektronicznej umieszczonej na Serwisie, serwisie należącym do podmiotu trzeciego lub przesłanej na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail.

§5 Sposoby płatności

  1. Użytkownik może dokonywać zapłaty w jeden z następujących sposobów:
    1. przelewem błyskawicznym za pomocą jednego z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Serwis, pozwalający na dokonywanie szybkich płatności za zamówienie;
    2. przelewem bankowym, na rachunek bankowy Serwisu.
  2. Użytkownik, aby móc skorzystać z jednego z systemów płatności elektronicznych dostępnych w Serwisie, o których mowa w § 5 ust. 1 Regulaminu, musi zaakceptować regulamin i warunki korzystania z danego systemu płatności elektronicznej. Lista dostępnych w Serwisie systemów płatności elektronicznych dostępna jest podczas finalizacji zamówienia.
  3. Zwrot środków następuje w taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność przez Użytkownika, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Serwisu i dla niego z żadnymi kosztami.

§6 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się do Klienta, który jest konsumentem, lub do osoby fizycznej, wobec której zgodnie z prawem stosuje się przepisy dotyczące konsumenta (dalej zwanego Klientem-konsumentem).
  2. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Przepisy dotyczące konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Klient-konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Umowę, od której Klient-konsument odstąpił, uważa się za niezawartą.
  5. Do odstąpienia od umowy przez Klienta-konsumenta wystarczające jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i przesyłanie do Serwisu, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia doręczenia Klientowi-konsumentowi towaru, a jeżeli towar jest dostarczany częściami, od dnia doręczenia ostatniej części.
  6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarcza:
    1. wysłanie pisemnego oświadczenia na adres Serwisu, lub
    2. wysłanie skanu podpisanego oświadczenia na adres e-mail Serwisu: kontakt@zawodfarmaceuty.pl.
  7. Serwis niezwłocznie prześle Klientowi-konsumentowi, na trwałym nośniku, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, złożonego w sposób elektroniczny, o którym mowa w niniejszym paragrafie.
  8. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Klient-konsument zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarcza wysłanie towaru przed jego upływem. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient-konsument.
  9. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Serwis zobowiązany jest do przekazania Klientowi-konsumentowi wpłaconej kwoty za towar objęty zwrotem oraz uiszczonych kosztów wysyłki, w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternastu) dni od dnia złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu. Jednakże, jeżeli Klient-konsument wybrał sposób dostarczenia towaru zamówienia inny, niż najtańszy sposób oferowany przez Serwis dla danego zamówienia, Serwis nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi-konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  10. Serwis może wstrzymać się ze zwrotem płatności, otrzymanych od Klienta-konsumenta, do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta-konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  11. Serwis dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Klient-konsument, chyba że Klient-konsument uzgodni ze Sklepem inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Serwis dokona również korekty uprzednio przekazanych Klientowi-konsumentowi dowodów zakupu (faktura korygująca VAT lub specyfikacja korygująca).
  13. Jeżeli Klient-konsument przesłał oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zanim otrzymał potwierdzenie realizacji zamówienia, zamówienie jest anulowane.
  14. Klient-konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i właściwości towaru.
  15. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi-konsumentowi w odniesieniu do umów, które zostały wskazane w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, to jest umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§7 Reklamacje

  1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczonych usług.
  2. Reklamację Użytkownik składa na piśmie lub e-mailem w terminie 2 (słownie: dwóch) lat od dnia zrealizowania Usługi, na adres do korespondencji lub adres e-mail, wskazane w § 11 Reklamacji.
  3. Reklamacja może zawierać jedno z żądań:
    1. obniżenia ceny;
    2. usunięcia wady;
    3. oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Serwis może żądać uzupełnienia reklamacji poprzez przesłanie na adres wskazany w wezwaniu o uzupełnienie reklamacji, kopii lub skanu dowodu zakupu (np. faktury VAT lub specyfikacji).
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej złożenia lub, jeżeli niezbędne było uzupełnienie reklamacji, od dnia uzupełnienia reklamacji.
  6. W przypadku, w którym Serwis nie udzieli odpowiedzi na reklamację
    w terminie wskazanym w ust. 6 niniejszego paragrafu, przyjmuje się, że reklamacja została uznana.\
  7. Serwis poinformuje Użytkownika o wyniku rozpatrzenia reklamacji na papierze lub trwałym nośniku, w sposób tożsamy ze sposobem złożenia reklamacji przez Użytkownika.
  8. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, Serwis niezwłocznie informuje
    o tym Użytkownika i dokonuje w zależności od żądania: obniżenia ceny lub przesyła, a wobec braku takiej możliwości, zwraca Użytkownikowi należną kwotę przekazem pocztowym na wskazany adres lub przelewem na rachunek bankowy. Serwis wystawia Użytkownikowi odpowiednią korektę dowodu zakupu (faktura korygująca VAT lub specyfikacja korygująca).
  9. Zastosowanie określonego sposobu pozasądowego rozstrzygnięcia sporu możliwe jest tylko za obopólną zgodą Użytkownika i Serwisu. Szczegółowe procedury pozasądowego rozstrzygania sporów między Użytkownikiem a Serwisem, dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl, na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także u powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów.
  10. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie, do określenia praw i obowiązków Użytkownika i Serwisu, w przypadku stwierdzenia wady w zrealizowanej usłudze zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego, w tym w szczególności przepisy o rękojmi.
  11. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

§8 Pliki „Cookies”

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tak zwane „ciasteczka”) są danymi informatycznymi, niewielkimi informacjami wysyłanymi przez serwis internetowy i przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta (komputerze, laptopie, smartfonie) niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania witryny lub funkcjonalności, z których Klient chce skorzystać. Pliki te zawierają różne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisu internetowego, zazwyczaj jest to nazwa strony internetowej, ich personalizacja i informacje logowania.
  3. Serwis wykorzystuje pliki cookies do dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Klienta oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Pozwalają rozpoznać urządzenie Klienta i wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji, a także tworzenia statystyk, które pomogą zrozumieć sposób korzystania ze Serwisu przez Klienta i przez to ulepszanie struktury i zawartości Serwisu.
  4. Serwis dzieli przechowywane pliki cookies ze względu na czas, przez jaki są one umieszczone w urządzeniu końcowym Klienta i rozróżnia:
    1. Cookies tymczasowe (session cookies) – używane tylko podczas aktualnej sesji Klienta i usuwane po jej zamknięciu.
    2. Cookies stałe (persistent cookies) – nie są kasowane po zamknięciu aktualnej sesji i są przechowywane na komputerze Klienta przez oznaczony czas lub bez okresu ważności w zależności od indywidualnych ustawień właściciela witryny.
  5. Klient może w każdej chwili usunąć pliki cookies znajdujące się na jego komputerze. Serwis informuje, iż usunięcie, wyłączenie lub ograniczenie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu lub jego niektórych składników.
  6. Serwis rozróżnia pliki cookies także w następujący sposób:
    1. Funkcjonalne – umożliwiające prawidłowe korzystanie ze Serwis,
    2. Służące bezpieczeństwu – umożliwiające bezpieczne korzystanie z funkcjonalności Serwisu,
    3. Uwierzytelniające – umożliwiające utrzymanie tzw. sesji zalogowania Klienta,
    4. Reklamowe – umożliwiające wyświetlanie spersonalizowanych reklam,
    5. Konfiguracyjne – umożliwiające na konfigurację ustawień funkcji i usług Serwisu.
  7. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

§9 Dane kontaktowe Serwisu

Użytkownik ze Serwisem może kontaktować się:

  1. telefonicznie, pod numerem: +48 519 739 229;
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: kontakt@zawodfarmaceuty.pl;
  3. pisemnie, na adres: wskazany w 1 pkt 2 Regulaminu.

§10 Postanowienia końcowe

  1. Serwis informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z zagrożeniami wynikającymi z ogólnodostępnego charakteru sieci Internet, w tym w szczególności z możliwością pozyskania lub modyfikowania przesyłanych danych Użytkownika przez nieuprawnione podmioty trzecie. W celu minimalizacji powyższego zagrożenia, Użytkownik powinien stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa, w tym w szczególności używać programów antywirusowych, posiadać aktualne wersje przeglądarek internetowych oraz systemów operacyjnych oraz nie korzystać z otwartych punktów dostępowych.
  2. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Serwis nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail, wskazany przez Użytkownika oraz za usuwanie i blokowanie email przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
  3. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za urządzenia oraz infrastrukturę, z których korzysta Użytkownik, w tym w wadliwe działanie publicznych sieci teleinformatycznych, powodujące np. brak lub zakłócenia w dostępie do Serwisu.
  4. Serwis w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Serwisu z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
  5. Serwis informuje, że wyświetlanie wizualizacji zdjęć i materiałów graficznych
    w systemie teleinformatycznym Użytkownika jest uzależnione od szeregu czynników, w tym rodzaju matrycy, proporcji, rozdzielczości, metody jej podświetlenia, zastosowanych technologii i sprawności elektroniki sterującej oraz ustawień. Rozbieżności pomiędzy wizualizacją dostępną w systemie teleinformatycznym Użytkownika, a rzeczywistym wyglądem, nie mogą być podstawą reklamacji.
  6. Serwis informuje, że wszelkie zamieszczane na stronach internetowych Serwisu znaki handlowe (loga, logotypy, nazwy marek, etc.), materiały graficzne lub zdjęcia, podlegają ochronie prawnej i są wykorzystywane przez Serwis wyłącznie dla celów informacyjnych.
  7. Wszystkie nazwy towarów i usług oferowanych do sprzedaży przez Serwis są używane w celach identyfikacyjnych, i mogą być chronione lub zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.
  8. Serwis zwraca uwagę, że strona internetowa Serwisu zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w Serwisie, układ graficzny, grafiki, zdjęcia, etc.). Użytkownicy oraz osoby odwiedzające Serwis zobowiązują się do przestrzegania praw własności intelektualnych (w tym autorskich praw majątkowych oraz praw własności przemysłowej takich jak prawa wynikające z rejestracji znaków towarowych) przysługujących Serwisowi oraz podmiotom trzecim. Użytkownik lub osoba odwiedzająca stronę internetową Serwisu ponosi wyłączną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień niniejszego punktu.
  9. Użytkownik nie może umieszczać w Serwisie treści o charakterze bezprawnym, niezgodnych z obowiązującym prawem, niemoralnych, wulgaryzmów lub naruszających dobro osób trzecich, jak również nie może publikować linków do materiałów pornograficznych, obscenicznych lub urągających godności innych osób oraz rozsyłać spamu.
  10. Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie systemu teleinformatycznego Serwisu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w sposób działania Serwisu lub jego elementy techniczne.
  11. O ile przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego nie stanowią inaczej, spory związane z umowami zawartymi na podstawie Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
  12. O każdej zmianie regulaminu Serwis zobowiązuje się poinformować zarejestrowanych użytkowników Serwisu, wysyłając elektroniczną wiadomość na adresy e-mail podane podczas rejestracji, a Użytkownik po otrzymaniu takiej informacji będzie mógł w każdej chwili usunąć swoje konto. Zmiana Regulaminu nie wpływa na zamówienia potwierdzone przed dniem wejścia zmian w życie.
  13. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza przepisy:
    1. ustawy z dnia 232 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilny;
    2. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  14. Regulamin obowiązuje od dnia: 30.07.2022 r.

Komunikat w sprawie pozasądowego rozstrzyganie sporów

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup” z siedzibą w Warszawie niniejszym udostępnia łącze elektroniczne do internetowej platformy ODR (online dispute resolution): https://webgate.ec.europa.eu/odr. Platforma ODR umożliwia pozasądowe rozstrzyganie sporów między przedsiębiorcami i konsumentami. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter dobrowolny.

Załączniki